keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

JALKA JA MINÄ Dingon inspiroimana ja muita hassuja unia

JALKA JA MINÄ

Mä kinttu koholla taas kerran makoilen,
onkalo koivessani nyt vaatii sen.
The Surgeryn Doctor Stockley,
sitä kerran mulkaisi vaan.
Sanoi et tää päättymätön tarina
viimeisen luvun saa!

Hunajavesi haavani hoidelkoon,
muuten kohta jalka tai mieli poikki on.
Kuitenkin positiivisin mielin, mä koipeani katselen.
Siihen arpi jää,
on Afrikan purema se!

Jalka ja minä - Ugandassa
Jalka ja minä - Kampalssa
KINTTU ja minä - Päiväntasaajallaaaaaaaa!!

xD

Heräsin tähän kauniiseen sävelmään ja omiin sanoituksiini tänä aamuna ja päätin jakaa kokemukseni kanssanne rakkaat hunajaiseni!
Sävelhän on siis Dingo yhtyeen laulusta Sinä ja MInä.... uuhhh... hottia..
Kyllä nauratti kun tajusin silmät avattuani että JOO, sellasta peliä.

Mutta ei siinä kaikki!
Toissa yönä näin unta HADCO ystävästäni Sannasta, joka oli onnellisesti mennyt juuri avioon komean ortopedin kanssa! ONNEA Sanna!
Mutta mitäs kummaa, sen sijaan että me olisimme ostaneet heille häälahjoja he päättivätkin luovuttaa häälahjan vieraille! Ja ei sen vähempää ollut luvassa kuin polventähystykset jokaiselle juhlavieraalle!!!

Aikamoista... mut kiitos Sanna :D

1 kommentti:

  1. Haha, eikös sanna jotain häistä reissussa puhunuki:D kiva lukea sun juttuja pia ja hyvä et edustit hadcolaisia juhlissa! mää suunnittelen jo lomaa vuoden lopulla siellä... jaksamista jalan kans, kyl se siitä!

    t. hadco-kaveri Elina

    VastaaPoista